Haven and hearth (2010)

Дикие животные*

Название Особенности поведения

Что можно получить с мертвого животного

(Loot)

Базовое количество опыта за убийство Иконка
Лиса (Fox) Агрессивна в отношении куриц и кроликов. На персонажей не нападает. Raw Fox Hide (Сырая лисья шкурка),

Intestines (Кишки) х1,

Raw Fox Meat (Мясо лисы) х2,

Bone Material (Кость) х2

40*уровень животного
Кабан (Boar) Агрессивен, атакует персонажа если тот попадает в его поле зрения. Raw Hide (Сырая шкура),

Intestines (Кишки) х2,

Boar Meat (Мясо кабана) х4,

Boar Tusk (Кабаний бивень) х(1-2),

Bone Material (Кость) х4

60*уровень животного
Олень (Deer) Не агрессивен. Обладает способностью излечивать себя и других животных*. Raw Hide (Сырая шкура),

Intestines (Кишки) х3,

Raw Deer Meat (Оленина) х4,

Bone Material (Кость) х6,

Deer Antlers (Оленьи рога) х1

60*уровень животного

неверю

Медведь (Bear) Агрессивен. Очень быстр и опасен. Представляет угрозу даже для прокачанных игроков. Raw Bear Hide

(Сырая шкура медведя),
Bear Meat (Медвежатина) х8,

Intestines (Кишки) х4,

Bear Tooth (Медвежий клык) х4,

Bone Material (Кость) х12

200*уровень животного
Зубр (Aurochs)

Не агрессивен. Стадное животное**. Может быть одомашнен.

При помощи клевера можно получить молоко

Raw Hide

(Сырая шкура),
Beef (Говядина) х6,

Intestines (Кишки) х4,

Bone Material (Кость) х6

можно дёрнуть волос,но стадо запинает .

300
Баран (Mouflon)

Не агрессивен. Стадное животное**. Может быть одомашнен.

При помощи клевера можно получить шерсть

Raw sheep skin (Сырая овечья шкура),

Intestines (Кишки) х2,

Raw mutton (Сырая баранина) х3,

Bone Material (Кость) х3

200
Свин (Pig) Может быть одомашнен. Сколько раз ? Файл:Pig.png

(*) — Туши убитых животных можно переносить при помощи команды Lift (поднять) A
dventure > L
ift

(**) — При атаке одного из членов стада, игрок должен быть готов к тому, что на него бросятся все сородичи этого животного находящиеся в зоне видимости.

Forge of Empires [2.4] (2013)

Добро пожаловать в Forge of Empires! Каждому игроку дается возможность построить свой уникальный город, развивать его и переходить из одной эпохи в другую — от каменного века и до наших дней. В игре Forge of Empires вы займетесь исследованиями, будете открывать новые технологии, улучшать здания и военные постройки. Здесь нужно расширять т …

Год выпуска: 2013Жанр: Strategy, Simulator, Adventure, MMOРазработчик: InnoGamesИздательство: InnoGamesВерсия: 2.4Сайт разработчика: https://www.innogames.com/ru/Язык интерфейса: РусскийПлатформа: PCОперационная система: Win XP, 7, 8, 8.1, 10;Процессор: 1,4 ГГц и выше;Оперативная память: 512 Mб;Видеокарта: 512 Mб;

PC игры / MMO
Подробнее  

Maps and Tiles

Haven’s basic unit of length measurement is a tile. Roads are paved in 1×1 tile sections, houses take up a certain area of tile, and maps are divided into tile sections.
The mapping tool on your default client works similar those found on custom clients, with the exception being you cannot export the default client’s map.
Generally Speaking, your hearthling can load a total of two minimaps around them. They however can only physically see items/objects/creatures in an area slightly smaller than a minimap.

Map structure:

  • Minimaps = 100×100
  • Local maps = 500×500
  • Regional maps = 2500×2500
  • Supergrid = 5000×5000

Что происходит

Коротко о главном:

  1. Изученные скиллы переводятся в LP
  2. Атрибуты и скиллы влияющие на качество зависят от ваших верований Традиции/Изменения.
  3. Возвращенные и неизрасходованные LP зависят от ваших верований Традиции/Изменения.
  4. Персональные верования переходят без изменений, исключая ваш ползунок Традиции/Изменения. который сбрасывается в центральное положение
  5. Трупы могут быть обобраны, но для этого нужен навык Шаблон:Tooltip, если вы не являетесь потомком.
  6. Трупы, когда превращаются в скелеты выбрасывают все предметы, чтобы подобрать которые не нужен навык воровства (если конечно они не на чужом клайме).
  7. Чтобы стать потомком умершего персонажа, новый персонаж должен прочитать нужный рунстоун в комнате создания персонажа.

Полная «Традиция»: 25% потеря Атрибутов, Навыков, и LP.

50 на 50: 50% потеря Атрибутов, Навыков, и LP.

Полное «Изменение»: 75% потеря Атрибутов, Навыков, и LP.


Если n гораздо больше 1:

Так что 75% потеря атрибутов и навыков эквивалентна 93.75% потере LP и FEP.

Немного посчитав мы находим, что 50% потеря Атрибутов и навыков эквивалентна 75% потере LP и FEP и 25% потеря Атрибутов и навыков равна 43.75% потере LP и FEP.

Если математика для вас — тёмный лес, то попробую объяснить то же словами: Допустим вы умрете с нейтральным ползунком Традиции/Изменения. Ваш навык разведки упадёт с 100 до 50. Те 50 пунктов стоят гораздо больше, чем 50 пункты которые вы имели до этого. Другими словами поднятие навыка с 1 до 50 стоит в разы дешевле, чем с 50 до 100. Это наглядно объясняет, что 50% потерь атрибутов и навыков эквивалентно бОльшим потерям LP и FEP. И все же, чтобы найти насколько много вы потеряете, вам нужно вникнуть в математику выше.

Умения и способности

Откройте меню Character Sheet найдя иконку в виде свитка справа на панели или клавишами CTRL + T. Откроется окно с базовыми атрибутами «Base Attributes».

В этом окне в первую очередь интересует атрибут Perception, который отвечает за наблюдательность персонажа. Чем он выше, тем выше шанс найти на карте что-нибудь полезное. Поэтому, если вы нашли какую-либо пищу, в параметрах которой указан это атрибут, то смело жмите ПКМ по ней и съедайте. Всё остальное ни в коем случае не ешьте, чтобы получить прирост именно атрибута Perception, а не какого-нибудь другого.

В нижней части окна пять кнопок. Нажмите вторую «Abilites». Здесь вас в начале интересуют только Exploration и Survival, отвечающие за исследование мира и выживание. От первого зависит обнаружение на карте интересных вам предметов, а от второго качество изготавливаемых. От сделанной вами одежды характеристики будут меняться, но также вы можете добавить себе по паре очков в указанные характеристики, чтобы повысить вашу способность найти нужное. В окошке Study Report показаны изучаемые вами в данный момент «курьезы», а ниже синим обозначены очки опыта, которые вы можете потратить на умения.

Нахождеие чего-нибудь на карте зависит от вашего навыка Exploration в связке с атрибутом Perception. Чем выше произведение этих двух навыков — тем больше вы увидите и найдёте.

Например, очень нужную для начала фермерства Wild Windsown Weed не удалось найти только когда произведение значений этих двух навыков перевалило за 100.

Возможно, хорошим решением будет на первых порах вкладывать очки именно в Exploration, добавив 2-4 в Survival. Когда вы сделаете себе одежду из крапивы (а видно её будет при высоком Exploration), то эта одежда подниет вам навык Survival на несколько очков. С помощью еды стоит прокачать немного Agility, чтобы скомпенсировать его падение за счет одежды, в остальном упор следует делать на Perception. В низу статьи есть ссылка на гайд с описанием как правильно и с наименьшими затратами питаться.

Следующая кнопка Lore&Skills — отвечает за ваше умение создавать предметы. Каждое умение открывает новые возможности и новые предметы для крафта. Учтите, что существует дерево умений и до некоторых можно добраться только получив предыдущее.

Берём в начале самые необходимые и недорогие:

  • Foraging — собирательство, для того, чтобы вообще можно было что-нибудь на карте найти
  • Hunting — охота, понятно, для чего
  • Lumberjacking — для рубки деревьев и напиливания досок и полешек.
  • Pottery — для обработки глины

Фермерство пока вы не обзавелись собственным клаймом (личной территорией) брать смысла нет. Вообще ваша главная задача это выучить необходимые начальные навыки и добраться до Yeromanry, который дает возможность ставить клайм.

Четвертая кнопка отвечает за боевую часть. Она вам может не понадобиться в начале игры совсем, так как с кабанами и медведями вам лучше не связываться. А остальные животные чаще всего мирные.

Пятая кнопка — полученные повреждения. Чуть ниже написано, как их вылечивать.

Взаимодействие с объектами

И вот вы вышли в большой мир. Вокруг вас поля, леса, реки, дикие животные, птицы и насекомые, полезные и бесполезные, опасные и не очень. Подойдите к ближайшему дереву и щелкните по нему ПКМ. В зависимости от того, общался ли кто-то недавно с этим деревом или нет, а также от инструментов у вас в руках, зависит перечень возможных взаимодействий. Для невооруженной ничем руки обычно это «ветки», «сучья», «кора», «семена», «плоды» или «ягоды», Все деревья и кустарник разных типов и с каждого можно довольно часто взять разные виды даров природы. Одинаковы только кора (bark) и ветки (branch). За то что вы сорвете с дерева в первый раз — вы получите очки опыта, которые можно будет потратить на обучение вашего персонажа различным умениям и способностям. Поэтому постарайтесь снять с каждого попавшегося вам дерева всё что можно, чтобы получить побольше очков.

Песочные часы во время взаимодействия показывают прогресс. Чем меньше песка вверху и больше внизу, тем меньше осталось до окончания действия.

По карте бродят-ползают-летают различные животные: крысы, зайцы, лягушки, лисы, кабаны, медведи, бурундуки (или еноты — уточнить название), лошади, олени, быки, куры, ястребы (уточнить название), черви, божьи коровки (майские жуки?), бабочки. С мелкими животными вы можете взаимодействовать с помощью ПКМ и поймать в инвентарь (для зайца придется накопить энергии и воткнуть четвертую скорость предварительно подойдя поближе), мирных крупных приручить (потом) или поохотиться на них (тоже потом). Лисы не опасны, если на них не нападать. А кабанов, медведей, бурундуков и хищных птиц лучше обходить десятой дорогой, если не хотите потерять в хп. Кто находится рядом видно на мини-карте в виде мордочки животного. Хищная птица обозначена «галочкой» и сидит на дереве.

Philosophy

I (Fredrik Tolf) am quite a long and ardent supporter of free
software. I have previously published quite a number of programs under
various open source licenses for public perusal and I use almost
exclusively free software on my own computers; so I know well the
advantages for both users and developers of using free software.

Free Software and Games

However, games offer a very interesting clash of various property
interests. Obviously, it is always good for software to be as free as
possible. On the other hand, the game content itself (being not only
images or other multimedia data that constitute the game, but also the
code defining the game rules) is something I regard very much like,
say, a book of fiction or a movie: Releasing the content of a game
freely would not only prevent the makers of a game (us) to profit from
the game, but the full disclosure of game mechanics and all game
content would also detract from the exploration and discovery aspects
of the game in question, leading, in all likelyhood, to a worse
experience for the players. Yes, an individual can always avoid
looking at the code (maybe), but even then it may be hard to avoid the
greater community of players, and especially so in a MMO game such as
Haven.

As far as general opinions and rules of thumb go, it is therefore my
(current) opinion that the best situation for a game to be in is one
where the game engine is free software, and the game content is
clearly separate from the engine and proprietary.

Its Relation to Haven

Unfortunately, Haven is not quite at that point. The game engine,
located almost entirely in the game server, cannot currently be
cleanly separated from the game content, and it is not obvious if it
ever can be. Fortunately, however, the client is very much in a
situation where that is possible—fortunately especially since
the client is the program which players actually run and which is
therefore what matters the most to them. I designed the client from
the outset to be as little as possible, and I think I have succeeded
rather well in that goal: It is little more than a dumb terminal with
some interpolation logic. Furthermore, the client’s source code is
very cleanly separated from the actual content of the game; they even
reside in completely different files (the
and files)! The client implements only the
barest possible minimum of the game mechanics, so it ought be very
difficult to cheat by modifying the client. We actually (more or less)
decided on releasing the client code quite some time ago, and much of
the delay has simply been issues of deciding the exact legalistic
details of everything.

Free and Non-free Parts

The actual source code of the client is released under
the GNU LGPL,
which means that you’re basically free to do whatever you want with
it, as long as you yourself continue releasing it under the GNU
LGPL. That would include building a new game server of your own devise
and hosting a new game using the same client. We don’t mind—that
would basically be a new game anyway, and we might even enjoy playing
it! More importantly, having access to the client code allows you to
modify the game UI to fit you better, or to fix bugs that may be
peculiar to your system or any other issue that may be important to
you.

That applies only the source code of the client proper, though. When
you play Haven & Hearth, the client proper is combined with our
game resources, and it is that combination (along with the server to
which it connects) which creates the actual game. As long as you play
that combination, we consider that being our game that you play. As
such, there are a few restrictions which we consider proper. Most
importantly, there are a few ways in which the client can be modified
so as to constitute what we would consider cheating (rather minor
cheating, but cheating nonetheless). As a matter of policy, we do not
allow such clients to connect to our server, or use our resources. In
practice, we are, of course, not likely able to police all such use,
but if we do discover it being used blatantly, we’ll certainly take
action. Likewise, we would, naturally, consider it an offense to try
and crack or otherwise break the server. (Those points will probably
not apply to the vast majority of you reading this text, so please do
excuse my brusqueness. You probably agree that they are worth
mentioning.)

Детали реинкарнации

Если процитировать со слов Джорба, то смерть включает следующее:

1) Атрибуты и навыки уменьшаются на соответствующий процент.
Разведка 40 @ традиции/изменения +-0 (50 — процент реинкарнации) = Разведка 20
Сила 40 @ традиции/изменения +-0 (50 — процент реинкарнации) = Сила 20

2) LP, потраченное на навыки всегда возвращается, согласно с процентом реинкарнации, в форме неиспользованного LP. Например Шаблон:Tooltip стоит 100к LP. Реинкарнация при @ 50% реинкарнации даст вам 50к неиспользованного LP.

3) Неиспользованные LP (т.е. LP которые ваш персонаж имел когда умер) перемещаются в зависимости от ваших верований.
5000 неиспользованных LP превращаются в 2500 неиспользованных LP при традиции/изменения +-0.

Philosophy

I (Fredrik Tolf) am quite a long and ardent supporter of free
software. I have previously published quite a number of programs under
various open source licenses for public perusal and I use almost
exclusively free software on my own computers; so I know well the
advantages for both users and developers of using free software.

Free Software and Games

However, games offer a very interesting clash of various property
interests. Obviously, it is always good for software to be as free as
possible. On the other hand, the game content itself (being not only
images or other multimedia data that constitute the game, but also the
code defining the game rules) is something I regard very much like,
say, a book of fiction or a movie: Releasing the content of a game
freely would not only prevent the makers of a game (us) to profit from
the game, but the full disclosure of game mechanics and all game
content would also detract from the exploration and discovery aspects
of the game in question, leading, in all likelyhood, to a worse
experience for the players. Yes, an individual can always avoid
looking at the code (maybe), but even then it may be hard to avoid the
greater community of players, and especially so in a MMO game such as
Haven.

As far as general opinions and rules of thumb go, it is therefore my
(current) opinion that the best situation for a game to be in is one
where the game engine is free software, and the game content is
clearly separate from the engine and proprietary.

Its Relation to Haven

Unfortunately, Haven is not quite at that point. The game engine,
located almost entirely in the game server, cannot currently be
cleanly separated from the game content, and it is not obvious if it
ever can be. Fortunately, however, the client is very much in a
situation where that is possible—fortunately especially since
the client is the program which players actually run and which is
therefore what matters the most to them. I designed the client from
the outset to be as little as possible, and I think I have succeeded
rather well in that goal: It is little more than a dumb terminal with
some interpolation logic. Furthermore, the client’s source code is
very cleanly separated from the actual content of the game; they even
reside in completely different files (the
and files)! The client implements only the
barest possible minimum of the game mechanics, so it ought be very
difficult to cheat by modifying the client. We actually (more or less)
decided on releasing the client code quite some time ago, and much of
the delay has simply been issues of deciding the exact legalistic
details of everything.

Free and Non-free Parts

The actual source code of the client is released under
the GNU LGPL,
which means that you’re basically free to do whatever you want with
it, as long as you yourself continue releasing it under the GNU
LGPL. That would include building a new game server of your own devise
and hosting a new game using the same client. We don’t mind—that
would basically be a new game anyway, and we might even enjoy playing
it! More importantly, having access to the client code allows you to
modify the game UI to fit you better, or to fix bugs that may be
peculiar to your system or any other issue that may be important to
you.

That applies only the source code of the client proper, though. When
you play Haven & Hearth, the client proper is combined with our
game resources, and it is that combination (along with the server to
which it connects) which creates the actual game. As long as you play
that combination, we consider that being our game that you play. As
such, there are a few restrictions which we consider proper. Most
importantly, there are a few ways in which the client can be modified
so as to constitute what we would consider cheating (rather minor
cheating, but cheating nonetheless). As a matter of policy, we do not
allow such clients to connect to our server, or use our resources. In
practice, we are, of course, not likely able to police all such use,
but if we do discover it being used blatantly, we’ll certainly take
action. Likewise, we would, naturally, consider it an offense to try
and crack or otherwise break the server. (Those points will probably
not apply to the vast majority of you reading this text, so please do
excuse my brusqueness. You probably agree that they are worth
mentioning.)

Martial Arts & Combat Schools

Martial Arts & Combat Schools is where you build, save, and examine your combat cards. Combat cards can be discovered by defeating animals in combat, as well as learned from other players.

Things to know:

  • Drag and drop cards into combat slots to equip them. each combat deck can hold up to 10 different cards.
  • each card has a value of one point, and each deck may have up to 30 points worth of cards.
  • You may stack up to 5 of the same card in one deck. Each stacked card adds extra power to the move.
  • You may have up to 5 different combat decks saved, for quick switching between decks.
  • cards 1-5 are activated with keys 1-5. cards 6-10 are activated with SHIFT+1-5

Hunting small game

To hunt chickens, rabbits, hedgehogs, moles, adders and squirrels: Have at least a 2×2 inventory slot available.

  • Chickens, Cocks and Chicks will scatter when you get too close. Setting your speed to running should be enough to catch them.
  • Rabbits will flee if you come too close or right-click them. Come as close as you can without startling them, and then change to sprint or run and right-click to chase them. Rabbits can be tricky to catch, as they often run faster than you. Either try to catch them on a terrain where you can sprint or ride a Horse to easily do it. Wearing Bunny Slippers makes you run much faster when chasing rabbits.
  • Squirrels will flee, but are easier to catch. You can easily outrun them at running speed.
  • Hedgehogs will flee, but are easier to catch. You can easily outrun them at running speed. Beware however, that when picking up a hedgehog you will receive roughly 8-10 HHP damage.

Some things to note: wearing gloves greatly reduces the chance of taking damage. killing the hedgehog via combat will not cause any damage.

  • Moles will teleport a short distance away. Keep chasing them and you will eventually catch them.
  • Adders will fight you and their bites can leave you with nerve damage. It is recommended that you run them over with a horse.

Horse Riding Method if you have access to either a Horse or Wild Horse, riding over any of these animals will trample them, allowing you to pick up their corpse.

To butcher:
Right click the animal again to get the option to kill it, «wring neck». It then becomes two squares in size vertically. If you wish to go on hunting it is often best to leave it in the form of a dead rabbit/dead chicken because when you continue and butcher it, the animal will then take up more inventory squares. Of course, if you only need the meat, or only the skins, just butcher them and drop the rest of the items.

To hunt toads, frogs and rats: Have a single square empty in your inventory. Right click the animal.
Toads can be used to make the Enthroned Toad curiosity.
Rats make a good early energy rich Rat-on-a-Stick food.
Frogs can be used to make Grilled Frog Legs.
To kill them they must be killed in combat or trampled with a horse. This results in simply a splatter of blood, and no item.

How to use[]

Kilns are fueled by wood, which burns away when the kiln is lit. To add this fuel:

  1. Left-click a Branch in your inventory.
  2. Right-click the Kiln on the map.(Hold down shift to avoid repeating step one.)
  3. Continue adding branches or blocks of wood until you have as much fuel as you’ll need. Different items require different numbers of branches. Bricks require two, and most other things require more.
  4. Right-click the Kiln without a branch to see the Kiln’s inventory and fuel indicator (the bar on the right.)

Within this inventory you may place unburnt objects which you wish to fire in the kiln. These include:

  • Objects previously crafted via the Craft → Ceramics menu
  • Blocks of wood, which become charcoal
  • Sand, which becomes Raw Glass
  • Raw clay, which becomes colored bricks
  • Germinated Wheat Seeds, which become Malted Wheat

The amount of objects in the kiln has no effect on the amount of fuel needed — two ticks will readily burn either one or a whole kiln full of bricks. However, the type of objects may require different firing times, as explained on their own pages in this wiki.

As with ovens, you should be somewhat careful that you do not burn the objects in the kiln. This does not matter for bricks or raw glass, which do not take damage when they are in the kiln, but malted wheat and charcoal may burn away if left in a kiln for too long.

Special Moves[]

Special Moves are actions that are performed once upon activation in order to gain some specific advantage in a fight by manipulating one or more of the fight variables.

Battle Cry

Hotkey: YConditions: 10 Battle intensity, requires 14 Initiative to use but only costs 7Effect: +100% attack, +2 Combat Advantage, Reduces defense by 50%Base Speed: 2.25 secondsRequired skill: Tales by the Hearth

Note: The description saying it reduces enemy defense by 50% is currently false.

Consume the Flames

Hotkey: NConditions: NoneEffect: Reduces battle intensity to zero. For each point of battle intensity consume, you lose SHP in amount equal to 1% of your max HP, and regain 1% of your stamina.Base Speed:Required skill: Fire and Ice

Evil Eye

Hotkey: VConditions: Costs 2 InitiativeEffect: Reduces enemy’s attack by 100% and decreases Battle Intensity by 2Base Speed: 24.00 secondsRequired skill: Tricks and Ruses

Fan the Flames

Hotkey: FConditions: NoneEffect: Increases battle intensity by five points, but costs 20% stamina.Base Speed:Required skill: Fire and Ice

Invocation of Skuld

Hotkey: KConditions: Requires 10 Initiative, costs 3Effect: +20% attack, +1 Combat AdvantageBase Speed:Required skill: 8.00 secondsTales by the Hearth

No Pain, No Gain

Hotkey: AConditions: NoneEffect: At a cost of 50% of your currently remaining SHP you gain 50% attack and your opponent loses 25% defenseBase Speed: 15.00 secondsRequired skill: Soldier Training

Opportunity Knocks

Hotkey: OConditions: Costs 5 InitiativeEffect: Decreases Enemy’s Defense by 30%Base Speed: 9.00 secondsRequired skill: Soldier Training

Sidestep

Hotkey: IConditions: Costs 4 InitiativeEffect: +1 Combat AdvantageBase Speed: 10.00 secondsRequired skill: Brawling

Stern Order

Hotkey: SConditions: Costs 5 InitiativeEffect: Gives one point of balance to each of your party members who have 5 IPs against your target. The amount of balance is modified based on your Charisma vs. your target’s Charisma. Can only be done as party Leader.Base Speed:Required skill: Leadership
Notes: Can be done at a great distance

Sting Like a Bee

Hotkey: EConditions: Costs 6 InitiativeEffect: -8% defense. Gives you 10% offense for each point of intensity, and then resets the intensity to 0.Base Speed: 5.00 secondsRequired skill: Warrior Spirit

To Arms!

Hotkey: TConditions: Costs 3 InitiativeEffect: Gives IP to each member of your party, against your own target. The amount of IP depends on your Charisma vs. your target’s Charisma. Can only be done as party leader.Base Speed:Required skill: Leadership

Summary[]

Group Name Hotkey Skill
Attacks (M > K) «Knock his teeth out!» K Brawling
Chop C Militia Training
Cleave L Militia Training
Punch P Unarmed Combat
Sting S Swordsmanship
Strangle G Brawling
Valorous Strike V Swordsmanship
Maneuvers (M > M) Bloodlust B Warrior Spirit
Combat Meditation M Fire and Ice
Death or Glory G Valor
Dodge D Unarmed Combat
Oak Stance O Tales by the Hearth
Shield S Militia Training
Moves (M > O) Call down the Thunder T Leadership
Charge! H Brawling
Dash! H Valor
Feign Flight F Tricks and Ruses
Flex X Warrior Spirit
Float Like a Butterfly B Warrior Spirit
Jump! J Unarmed Combat
Push the Advantage U Soldier Training
Seize the Day! Z Valor
Slide! D Unarmed Combat
Throw Sand R Tricks and Ruses
Special Moves (M > S) Battte Cry Y Tales by the Hearth
Consume the Flames N Fire and Ice
Evil Eye V Tricks and Ruses
Fan the Flames F Fire and Ice
Invocation of Skuld K Tales by the Hearth
No Pain, No Gain A Soldier Training
Opportunity Knocks O Soldier Training
Sidestep I Brawling
Stern Order S Leadership
Sting Like a Bee E Warrior Spirit
To Arms! T Leadership
Other (M) Quell the Beast Q Animal Husbandry
Shoot H Hunting/Archery
Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Adblock
detector