Обзор и оценки life is feudal: your own

Types of Monuments[]

Guild Monument

  • In order to create a guild Monument in Life is Feudal: MMO, the player needs to be the leader of an order that consists of min. 10 characters. Once that requirement is met, right click on the tile, select .
  • A new monument must be placed outside of protectorates and within a free fief.
  • There are four levels of Monuments

    Note: You can always claim all fiefs that are directly bordering your monument fief regardless of the tier of your monument.

    — from basic to Glorious, which differ in requirements for sacrifices and the amount of claimable fiefs. You will always start with a basic Monument; higher tiers are reachable through sequential upgrades.

  • You claim additional, unclaimed fiefs by building outposts

    Note: All outposts, except the Military outposts, have to be bordering your already claimed fiefs. The yellow fiefs can be claimed if they are bordering another claimed fief; they count into the extra fief limit. The orange fief can be claimed if its bordering a claimed yellow fief OR with a military outpost without connection to the other fiefs; they also count towards the extra fief limit.

    on them.

Image Name Tier Support point capacity Upkeep per ingame day Claimable fiefs Needed fiefs

for upgrade

Monument 1 9 000 000 4 support points per tile All bordering fiefs

+ 1 extra fief (incl. 1 Military Outpost)

Fine monument 2 27 000 000 12 support points per tile All bordering fiefs

+ 3 extra fiefs (incl. 2 Military Outposts)

1
Great monument 3 90 000 000 32 support points per tile All bordering fiefs

+ 6 extra fiefs (incl. 3 Military Outposts)

2
Glorious Monument 4 240 000 000 64 support points per tile Unlimited fiefs

(incl. 4 Military Outposts)

3

How can you manage them?

  • Interacting and managing the guild is done via Monument (Right click on Manage the Claim/Worship) and a website guild panel in Life is Feudal: MMO.
  • To maintain your claim you need to sacrifice coins, which can be done through (if you are the leader) or (if you are a member). There is a sacrifice window and button in the abilities windows. Place the coins in the container and select .
  • Any guild, regardless of their status as a «Kingdom» or «Vassal» will be able to obtain the maximum size, tier 4 monument.
  • Normally there is a gap of 2 tiles between all fiefs. You can expand your claim using the ability at monument and the bordering outposts

    Note: Only your monument fief and the fiefs that are bordering your monument fief can be increased.

    to expand the fiefs by 1 tile and close the gaps.

Please have a look at the page Personal Claim.

Вооружение феодала.

Нелегко было безоружным крестьянам одолеть феодалов даже одного — конный воин — рыцарь — был вооружён тяжёлым прямым мячом и длинным копьём. Большим щитом он мог прикрыться с головы до ног. Тело рыцаря защищала рубашка, сплетённая из железных колец,- кольчуга. Позднее кольчугу сменил стальной панцирь. На голову рыцарь надевал шлем, в минуту опасности он опускал на лицо забрало — металлическую пластинку с узкими прорезями для глаз. Рыцари сражались на сильных, выносливых конях, которые также были защищены доспехами.

Вооружение рыцаря было очень тяжёлым, оно весило до 50 килограммов. Поэтому воин был неуклюж и неповоротлив. Если всадника сбивали с коня, он часто не мог подняться без посторонней помощи. Чтобы сражаться на коне в тяжёлых доспехах, нужна была долгая выучка; феодалы готовились к военной службе с детства.

Железное оружие стоило очень дорого, за боевого коня и полное вооружение всадника надо было отдать целое стадо — 45 коров! Это мог сделать лишь крупный землевладелец, на которого работали крепостные крестьяне. Поэтому военным делом долгое время занимались почти исключительно феодалы.

Фермерство и от чего зависит ваш успех в игре

Неотъемлемой частью игры является фермерство, так как вам нужно чем-то кормить поселенцев и своих бойцов. От вас понадобятся довольно серьезные знания в этом деле. Но если таких знаний нет, то в процессе игры вы сами всему научитесь. Например при выращивание сельскохозяйственных культур вам нужно знать какие удобрения использовать, когда сажать, как обильно поливать и когда собирать урожай. Удобрения вы сможете найти в ваших амбарах и стойлах, которые вам предстоит периодически чистить. Для сильной армии нужны и сильные кони. Таких коней вы сможете вырастить только если будете ухаживать за животными должным образом. Вы должны хорошо кормить своих меньших братьев, но не только их. Еда важна как для вашего персонажа, так и для всех поселенцев в целом. От еды зависит то, как будет развиваться ваш персонаж и как быстро он получит знания и умения. Таким образом профессия повара в этой игре встает на одну ступень с такими важными профессиями как кузнец, плотник или алхимик. Ведь еда должна быть разнообразной, вкусной и полезной.

В конце можем сказать только то, что игра получилась просто нереально крутой. Эта игра как сама жизнь — суровая и непредсказуемая. Здесь ваш успех зависит от каждой мелочи. Не только другие игроки могут помешать вашим планам, но и другие обстоятельства, например, погодные условия. Здесь все взаимосвязано. Потому не теряй времени и начинай строить свой город уже сейчас и не забудь позвать с собой друзей.

Особенности Life is Feudal: Your Own

  • Огромный открытый мир, где вы вольны делать все что вам вздумается. Вы можете построить маленький домик и жить мирно или же построить город и устраивать набеги на другие города и деревни.
  • Терраформинг. В игре есть система терраформинга, при помощи которой вы можете возводить горы, выкапывать овраги и канавы. Вы можете перестроить карты полностью под ваши нужды.
  • Уникальная система ведения боя. В этой игре вы познакомитесь с боевой системой основанной на формациях и на системе No-Target.
  • Градостроительный симулятор. В игре представлены огромные возможности для строительства. Можно сказать что это полноценный градостроительный симулятор, но с еще большими возможностями.
  • Все как в жизни. Игровой процесс максимально приближен к реальности. Все в игре взаимосвязано и каждое принятое вами решение может в будущем вам навредить или же наоборот облегчить дальнейшее развитие.
  • Система крафтинга. Вы можете создать абсолютного любого персонажа исходя из ваших потребностей не ограничиваясь расами и ролями. При этом рецепты для крафтинга вы сможете узнать только в процессе экспериментов, так как каждому персонажу рецепты выдаются случайным образом.

На этой странице по кнопке ниже вы можете скачать Life is Feudal: Your Own через торрент бесплатно.

BUILDING GUILD MONUMENT

Guild monument required to claim some lands for you and your mates, secure buildings inside claim from a decay and protect vital resources from being pillaged by other, aggressive players. Guild monument level two and higher will be displayed on a global map visible to all other players.
In order to build a guild monument, you have to fulfill next mandatory requirements

  • Be a leader
  • 10+ guild members
  • Start construction on any tiles except ones below
  • Metal Ore
  • Snow
  • Swamp
  • Crops
  • 124 tiles away from other monuments. Level 1 monument minimal radius + Level 4 monument maximum radius which is 100 tiles + 2 tiles buffer zone. Dup article
  • Error message: «God does not allow you to claim these lands!»
  • 102 tiles away from server border
  • Error message: «God does not allow you to claim these lands!»
  • Guild monument can be built in a personal claim area only if you have permission «Can build» and do not violate rules above

After you successfully comply with all requirement, monument construction can be started. Find a suitable place, equip an appropriate instrument (Hammer) and prepare materials from a list below

Material name Amount
Hardwood billet 20
Bones 100
Shaped rock 5
Any preparations with a positive effect 40

Initiate a construction dialog but right-clicking on a tile, choosing «Erect the Monument» from Authority skill and building Monument object

 

Next step is to choose the location and desired rotation angle

Basement construction will be initiated. As soon as it completed you should place prepared materials inside monument basement window and press Build button. Couple iteration of build action might be required.

Voila, guild monument is built and you can check your claim area by pressing F4 button or by toggling area visibility with Ctrl+F4 shortcut
 

There are couple high-level buildings in the game which offers you a possibility to place guild monument inside them. Discover these fortifications by leveling your «builder» skills
Next action you will definitely like to do is a donation to your monument. A fresh new monument contains zero support points which are critical to maintain your claim alive and upgrade it further. Level 1 monuments with zero support points and empty upgrade bar are automatically destroyed at midnight (game time).
 

Ничто так не радует, как союзник

Наши задачи в самом начале игры находятся где-то далеко за гранью понятного. Однако ничего сверхъестественного нам и не стоит делать. Вся суть Life is Feudal: Your Own — выживать, развиваться и объединяться с себе подобными. Поначалу лучше не попадаться другим игрокам на сервере под руку, так как всегда найдутся те, кто захочет подпортить жизнь начинающего феодала. Хоть в игре и присутствует карма, портящаяся из-за нападения на других игроков, в особые дни все запреты сходят на нет. Вообще в одиночку играть в Life is Feudal: Your Own плохая затея, ведь человек — существо стадное, а поэтому найти свое стадо все же придется. В таком случае и игра становится интереснее и развитие персонажа легче.

Горы и леса — первое, что видишь вначалеГоры и леса — первое, что видишь вначале

На первых порах попотеть придется каждому. Создание предметов и вникание в игровую вселенную происходит спустя несколько часов геймплея. То мы будем разбираться с основами управления, то искать ресурсы, а то и вовсе бегать по лесу и наслаждаться красивыми пейзажами. Кстати, о пейзажах и визуальной составляющей. Графически Life is Feudal: Your Own выполнена неплохо. Те самые пейзажи иногда вызывают дикий восторг, особенно в самом начале игры. Но когда видишь анимацию все положительные впечатления о визуальной части продукта забываются.

Опасный типОпасный тип

Герой двигается, будто у него в штанах килограмм гов..а камней, а когда попытается кого-то ударить все это действие напоминает битву однорукого с одноногим. Так и хочется переключиться на режим от первого лица, лишь бы не видеть инвалидности движений персонажа. Да, кстати, в Life is Feudal: Your Own есть два режима — от первого лица и от третьего (прям как в Skyrim). Какой из них лучше сказать сложно, и в том, и в том есть свои недостатки и достоинства. Да черт с ней с этой анимацией, кому она нужна вообще, здесь это не главное. Все это можно сказать, если бы не одно «но». Это «но» заключается в плохой оптимизации, из-за которой наблюдать за припадочным поведением персонажа становится еще отвратительнее. Естественно, в патчах все поправят.

Features

Unique Features:

  • Free Terraforming & Tunnel Building. 100% free terraforming and tunnel building! Dig tunnels, mines and moats and expand them in all dimensions almost without limit! You can raise and lower ground levels with a landfall effect. Substances include soil, rock, granite, ore veins, clay, sand, and much more!
  • Battle Formation System. In massive battles you can react accordingly to the combat situation and provide your unit with certain bonuses, but to receive these bonuses, unit members must be well organized and always stay inside the formation shape.
  • Unlimited Number of Unique Alchemy Combinations. There are over 40,000,000 alchemy combinations unique to each player! Unlike other online games, you need to learn, experiment and create your very own unique combinations. Alchemy is not simply a matter of character skill as it strongly emphasises spending time and resources on creating good recipes and combinations.
  • Complex Food & Cooking System. Cooking is no longer a secondary or non-existent skill. Being a good cook that knows many complex and tasty recipes means that you and your friends will be better fed and will receive skill bonuses!
  • Realistic Player Damage System. Based on human anatomy with fractures and bleeding wounds you can create unique and deadly combat tactics.
  • Double Health & Stamina Bars. Double health and stamina bars represent better information about the status of your body. Players can be knocked unconscious or killed. They can also be temporarily out of breath or totally exhausted.

ПЛАНИРОВАНИЕ ГОРОДА[]

  1. Жители могут питаться и греться в холода только у себя дома, поэтому бездомные жители быстро умирают. Бездомных людей легко определить по иконке дома над их головами.
  2. Есть только один способ увеличения населения деревни – рождение детей при условии наличия свободных мест в доме.
  3. Строительство жилых домов позволит увеличить население. Люди будут занимать дома, создавать семью и рожать детей. Улучшенные (апгрейженные) дома дают более быстрый прирост население. А общежития, хоть и вмещают много людей, но не позволяют жителям создавать семьи и рожать детей.
  4. Чем больше у вас свободных мест в домах — тем выше прирост населения. Старайтесь не строить слишком много жилья, если у вас нет больших запасов пищи — иначе резкий прирост населения может привести к голоду.
  5. Старайтесь не ставить здания вплотную друг к другу, не убедившись, что к ним есть проход — иначе жители не смогут подойти к ним. Кроме того, при плотной застройке пожары распространяются быстрее. 
  6. Если вы неудачно поставили здание и к нему нет прохода, его можно создать с помощью инструментов терраформинга.
  7. Старайтесь ставить здания на минимальном расстоянии друг от друга — чем больше расстояния, тем больше времени жители будут терять на дорогу и потому работа станет менее эффективной.
  8. Нет места для установки новых зданий? Используйте инструменты из группы терраформинга, чтобы выровнять площадку под строительство.
  9. Дороги, инструменты и одежда сильно повышают эффективность рабочих. Дороги позволяют им быстрее передвигаться, инструменты ускоряют работу, а с хорошей одеждой жители меньше мёрзнут и реже ходят домой греться.

MMORPG

A massively multiplayer online role-playing game means that you won’t be alone in your feudal sandbox; there will be many other players who want to work with you, or even work against you… and all the while shaping our medieval world!

With a statcap and skillcap concept (UO style), alignment and a rich crafting system, spiced with an innovative mobile minigames concept, players can truly immerse themselves in the RPG elements of Life is Feudal.

While your adventure may initially start solo, you may quickly meet up with others to form groups, then guilds, and finally: work your way up to establish medieval societies. Life is Feudal: MMO is a realistic social experience, where the best way to thrive in the world is to work together and build a fully functioning society, ensuring everyone has a place. From the cat-like hunters, efficient gatherers and farmers, to peace-keeping soldiers and civic leaders: there’s a place for everyone in Life is Feudal: MMO, and a world ready to be explored!

HERALDRY

Heraldry becomes available to a guild with a monument level 2 or higher. Only Guild Leader can apply or change heraldry. You own unique heraldry will make it very easy to identify your allies from a long distance, but be prepared that your foes will also see you from a distance
Heraldry creation or changу process are both initiated from a Guild management window opened by Guild claim

Click on a Heraldry button and new window will open for you. 3 layers available for you and they are applied from a bottom to top: Fill type, Symbol #1, Symbol #2. Symbols are optional elements. Here is an example describing layers.

You can play with symbols, their color or size and layout or simply click on a Random button. A generator will only use background and Symbol #1 slots. Couple more options are available on cog button.

Either you create your heraldry manually or with a random generator, it has to be unique server-wide. Heraldry applies on almost all shield in the game and on a special item — Tabard which occupies it’s own slot on your character equipment screen.

It’s worth to mention that if you kill your someone with a tabard on it, loot his corpse and reuse its tabard — Your guild heraldry will be applied. No spy games here 🙂
Features which are currently in development

  • The cooldown on a heraldry change. We are planning to set timer for 2 days, but this is still a subject of discussion
  • Heraldry functionality available via web, from guild management page
  • More in-game objects with heraldry on it. We are looking forward to implementing walls, flags and other construction which will inherit your guild heraldry
  • Option to turn on or off heraldry visualization
  • Preview option to check how new heraldry will look like on a character without triggering change cooldown

Q: What types of weapons are presented in game?

A: Depending on your personal preferences, there are several types of weapons in the game:

  • Ranged — everything that can bring doom to your enemies from a distance. Includes: bows, crossbows, javelins, throwing knives, and even slings armed with stones;
  • One-handed sword —  a noble weaponry for a glorious battle. Includes: sword, falchion, sabre, scimitar;
  • One-handed axe — simple and effective way to send your foe to his Maker. Includes: battle axe, nordic axe, war axe;
  • One-handed mace — to crush your enemy without spoiling his armor. Includes: morning star, war pick, flanged mace, cudgel;
  • Hand-and-a-half sword — for a quick strike out of nowhere.  Includes: bastard sword, big falchion, estoc, Gross Messer;
  • Two-handed swords — for crushing your enemy with double impact force. Includes: claymore, flamberge, zweihander, longsword, practice weaponry;
  • Two-handed axes — double the hand, double the malice! Includes: war scythe, bardiche, broad axe, great axe for practicing;
  • Two-handed maces — to crush your enemy without spoiling his armor with a double power! Includes: Sledge hammer, maul, practice maul;
  • Spears — armor is too tough? Pierce is the answer! Includes: spear, boar spear, awl pike, bec de corbin;
  • Pikes —  That long pointy stick will stop any horse and will let its rider to fly forward due to inertia. Now, this weapon is your choice! Includes: short, long and medium pikes;
  • Lances — to take out another mounted knight. Includes: Jousting lance, lance, decorated jousting lance;
  • Polearms — slashing and piercing damage in one single weapon — a dream indeed! Includes: poleaxe, partisan, guisame.

When witnessing such a variety, it’s essential NOT to forget: every weapon has its own type of damage. Let’s take a quick look through them:

  • Slashing damage — most common type of damage that can be encountered in-game — slashing blow. Can be dealt by the most bladed weaponry as well as by aggressive wild animals. Effective against unarmored or slightly armored characters. Almost ineffective against heavily armored characters;
  • Blunt damage — a non-lethal type of damage which can, however, lead to serious injuries. Affects Soft HP instead of Hard HP. Can be dealt with hammers, mauls and some of the wild animals. Сan send a heavy armor character to a tough knockout, but will not be effective while fighting with a light armored character. Low amount of blunt damage is dealt if the opponent is hit with the grip of the weapon;
  • Piercing damage — can be dealt by spears, pikes and bodkin arrows. A good way to take heavy armored character down;
  • Chopping damage — 
  • Impact damage — 
  • Siege damage — to crush the walls. Could be dealt by sledge hammers, siege weaponry, siege torch, trebuchet and fire arrows. 

Choose the weapon according to your personal preferences and situation around you.

Fief[]

The smallest unit of territorial division. A rectangle with an area of ~ 4900 tiles. The entire game map is divided into fiefs all with a 2-tile unclaimable buffer between them. One fief can be owned by only one guild and all area in the fief can be used by a guild to construct buildings that will be protected from decay, can have designated access rules for them and so on.

, Province and Protectorate

CONTROLLING A FIEF

A guild can claim and control a no-mans fief by building a Guild Monument or an Outpost on this fief. A guild can have only one Guild Monument, but own multiple Outposts, thus controlling multiple fiefs simultaneously. Only one Outpost or one Guild Monument can be placed on any single fief.

GUILD MONUMENT

A Guild Monument is the main structure that represents a guild’s position on the global map. A Guild Monument cannot be erected on a fief that is bordering with another fief with a Guild Monument on it, making it impossible to have 2 guilds settling in close vicinity to each other. Losing Guild Monument removes a guild from the global political map reforming it back to the unoccupied ‘Order’ status.

A Guild Monument must be supported by sacrificing gold, silver or copper coins. A Guild Monument can have up to 4 tiers/levels that can be achieved by consequentially upgrading the Guild Monument.

Tier 1 — is when the construction of the Guild Monument is finished by the guild. It can only be constructed by a guild that has 10+ members and no other Guild Monuments. No neighbouring fief prerequisites. Allows control of 1 Fief in addition to any bordering fiefs with a Guild Monument. Support multiplier: x1.

Tier 2 — In order to reach this tier, a guild must control at least 1 neighbouring fief. Allows the guild to control 3 Fief in addition to any bordering fiefs with a Guild Monument. Support multiplier: x3.

Tier 3 — In order to reach this tier, the guild must control at least 2 neighbouring fiefs. Allows controlling 6 Fief in addition to any bordering fiefs with a Guild Monument. Support multiplier: x8.

Tier 4 — In order to reach this tier, the guild must control at least 3 neighbouring fiefs. Allows controlling an unlimited amount of additional Fiefs. Support multiplier: x16.

In case of losing monument tiers, currently owned fiefs will not lose their ownership, even if the total amount of controlled fiefs is above the allowed limit. But this guild will not be able to claim and capture new fiefs.

OUTPOST

Outposts are buildings that are constructed by the guilds in order to claim additional fiefs for its needs. Only one Outpost can be constructed on a given Fief. Outposts produce resources in an automated manner for their owners to gather. Outposts must be supported by sacrificing gold, silver or copper coins.

Trade Posts now act as outposts too in the manner of how they can be used to claim fiefs, how they can be upgraded and how much coins they require for the support.

Outposts can be upgraded up to the 3rd level. Upgraded outposts provide a faster production rate, requires more time to claim them and are more resistant to the damage. But what is more important — successful claim of the outposts does not change the ownership of the outpost but just lower its level by 1. Thus a level 3 outpost must be claimed 3 times in a course of few days in order to be actually captured by attackers.

Outpost upgrade levels provide the following benefits to their owners:

Level 1 Outpost. Approximately quarter of normal resources production speed. Support multiplier: x1.

Level 2 Outpost. Approximately half of normal resources production speed. Support multiplier: x3.

Level 3 Outpost. Full production speed. Support multiplier: x8. This level of outpost also provides an additional possibility to issue the Instant Battle challenge for the control of the province it is placed in.

If you don’t support a Monument or Outpost:

If it has enough durability, then it will get damage (55%) on maintenance.

If there is not enough durability then it will be degraded on maintenance (after it durability will be full again).
If an Outpost or a Monument has 1 level and don’t has enough durability, in case it wasn’t supported, it will be destroyed on maintenance.

If you support damaged Monument or Outpost, it will be repaired every maintenance (4% of its maximum durability each in-game day)

Q: How can I erect a monument?

A: To create a Private Monument, you must be located within the Green Zone area, right click on the tile, select Claim Land option, which will mark your claim territory and will allow you to become a righteous landlord.
In order to create a Guild Monument in Life is Feudal: MMO, the player needs to be a leader of a guild that consists of min. 10 players located outside the Green Zone area. Once that requirement is met, choose a free fief to claim, right click on the tile within that fief and select Build→  the Monument, which will mark your claim territory. Interacting and managing the guild is done via Monument (Right click on Monument and select Manage the Monument/Worship the Monument) and a website guild panel in Life is Feudal: MMO.

Q: How can I communicate with other players in-game?

A: In order to achieve maximum convenience, several situational in-game chat systems have been established:
1. Local Chat. Used to communicate with players that are relatively nearby. Divided into three sub chats:

  • /whisper (text) or /# (text) is used to deliver a short range message that will be noticed only by players that are really close to you. (approx. 25 meter range)
  • /say (text) or just type a message text into chat window. That message will be delivered to all the feudalists in a 100+ meter range.
  • /shout (text) or /! (text) and a message text to send a message within a 250 meter range.

2. Global Chat. Used to communicate with a certain type of feudalists either when the information going to be told is pretty private. Divided into several sub chats:

  • #godenland chat is used to communicate with players connected to the world of Godenland.
  • #illa-newydd chat is used to communicate with players connected to the world of Illa-Newydd (Newbie Island).
  • #help chat is used to communicate globally for assistance with the game, be it to receive it or to provide it to others.
  • #testers chat is used to communicate globally with all the players currently connected to the game on all worlds.
  • #lfg chat is used to look for guild and advertise guild recruitment. Guild adverts are only allowed in that channel.
  • /msg (name) (text) or /tell (name) (text) to send a private message to another player.
  • Free chat room. Type in /join (channel name) to create a new or join an existing free chat channel.

Furniture and wooden constructions[]

Image Name Object Size Building materials required Skill required
Barrel 5x Softwood board20x Nails2x Metal band

Carpentry: 0
Bench 8x Softwood billet

Carpentry: 0
Chair 3x Softwood board2x Bone glue

Carpentry: 0
Table 8x Hardwood board2x Bone glue

Carpentry: 0
Wine press 3x Metal band25x Nails7x Softwood board

Carpentry: 0
Chest 6x Hardwood board5x Metal band40x Nails

Carpentry: 30
Crate 4x Hardwood billet10x Nails

Carpentry: 30
Drying frame 4x Branch1x Bone glue

Carpentry: 30
Loom 15 x Softwood board4 x Bone glue10 x Metal Components

Carpentry: 30
Plough 3 x Linen rope3 x Common ingots2 x Wheel5 x Hardwood billet

Carpentry: 30
Simple bed 12x Hardwood board20x Nails

Carpentry: 30
Tanning tub 10 x Softwood board1 x Metal band

Carpentry: 30
Archery target 2 x Linen rope2 x Softwood billet20 x Straw

Carpentry: 35
Training dummy 4 x Softwood billet10 x Linen rope40 x Straw

Carpentry: 35
Armor stand 6x Softwood board4x Wool pack

Carpentry: 60
Potter’s wheel 1 x Shaped rock6 x Hardwood board

Carpentry: 60
Quern 2 x Rock1 x Handle

Carpentry: 60
Wall Shelf 6x Boards

Carpentry: 60
Weapon rack 12x Softwood board 2x Bone glue

Carpentry: 60
Bottle Rack 10x Boards

Carpentry: 90
Throne 20x Softwood board40x Nails5x Silk cloth9x Wool pack

Carpentry: 90
Wardrobe 10x Softwood billet8x Metal band5x Bone glue

Carpentry: 90
Decorated chair 5x Softwood board20x Nails3x Linen cloth5x Wool pack

Carpentry: 100
Decorated table 8x Softwood board4x Bone glue

Carpentry: 100
Large decorated bed 32x Softwood board40x Nails10x Wool pack5x Silk cloth

Carpentry: 100
Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Adblock
detector