Борода

Личность

Сын показан нам амбициозным и разносторонне одарённым человеком: он увлекается боксом и, судя по стилю Телохранитель, обладает неплохой гибкостью. Обычная казнь Сына — проламывание черепа ногой — указывает на то, что он очень силен физически. Похоже, Сын не особенно беспокоится по поводу гибели своих людей: на безымянного гангстера, погибшего в хранилище банка, он не обратил никакого внимания.

Достоен внимания тот факт, что Сын не страдает звёздной болезнью и не считает себя выше рядового гангстера: он общается со своими ребятами на равных и ходит с ними на задания.

Ему хватило всего лишь месяца, чтобы восстановить лидирующее положение русской мафии в Майами.

Видно, что у него с Приспешником были хорошие дружеские отношения (он позволил ему уйти как с вечеринки по поводу накрытия стриптиз-клуба, так и из мафии, хотя законы подобной организации не предусматривают причины покинуть её за исключением смерти), которые он пытался восстановить, пригласив его в новое здание мафии 20 декабря (Death Wish, Apocalypse).

Сын ненавидит скучный образ жизни и, судя по уровню Take Over, не боится умереть. Также на это указывает его обращение к Ричарду в катсцене при начале новой игры:

«И что? Я не боюсь смерти.»
— Сын

Сын очень сильно уважает своего покойного отца. У стола Голубогубого на почётном месте под витриной лежат МР5 Отца, а во время галлюцинации в банке Сын признаётся, что все свои поступки он совершил, чтобы Отец мог им гордиться.

В то же время Сын является очень жестоким и своевольным человеком. Он старается решать проблемы силовыми методами, жестоко расправляется с врагами и редко прислушивается к советам других. Сын не послушал совета Приспешника насчёт посещения колумбийского стрип-клуба и слов Голубогубого по поводу чрезмерного употребления таблеток. Последний случай стоил Сыну жизни, но благодаря им он избавился от всех Фанатов.

Сюжет

После гибели Отца отношения между русским и колумбийским картелями накаляются: колумбийцы захватывают часть бизнеса русских, и Сын, как действующий босс, не собирается с этим мириться. Он хочет вернуть русской мафии былое влияние и объявляет колумбийскому картелю войну, о чем сообщает Приспешнику.

Сын начинает её с нападения на колумбийский стриптиз-клуб, на открытие которого его пригласили как VIP-гостя (Seizure, 18 ноября 1991). Он идет на задание вместе с Приспешником:

«Вы босс. Я сделаю всё, что вы прикажете. — Отлично, тогда идем.»
— Диалог Сына с Приспешником

Благополучно истребив пришедших на открытие колумбийцев, Сын устраивает пышную вечеринку с кокаином и проститутками и предлагает Приспешнику остаться, на что тот отвечает отказом, мотивируя это тем, что ему нужно домой к его девушке. Сыну явно не нравится привязанность Приспешника к Мэри, он предсказывает, что она его рано или поздно бросит, но вместе с тем Сын считает, что это не его дело, и отпускает Приспешника домой, напоследок дав ему некоторое количество денег на подарок Мэри.

7 декабря 1991 года Сын решает ограбить банк, в котором колумбийцы держат свои сбережения, и идёт на дело с двумя гангстерами (Blood Money), один из которых погибает в уже открытом хранилище. Его гибель не вызывает у Сына особых эмоций, поскольку в том же хранилище его настигает галлюцинация, в которой он видит своего отца, Телохранительницу и Деда.

Наконец, 14 декабря 1991 года Сын собирается поставить точку в войне и вместе с гангстерами планирует захват резиденции Колумбийского босса (Take Over), причем большую часть плана Сын выполняет в одиночку. Гангстеры же появляются лишь во время диалога Сына с главарём колумбийской мафии, чтобы уничтожить последнего и его приспешников перекрестным огнём.

После этих событий русская мафия становится наиболее влиятельной преступной группировкой Майами и запускает массовое производство наркотических таблеток, образец которых впервые появляется в интро No Mercy. Празднуя свою победу, Сын пытается связаться с Приспешником, не зная, что его телефон находится у Фанатов, и называя адрес, выдаёт последним своё местоположение. Не получив ответа, он отбрасывает трубку в сторону и начинает безмерно поглощать таблетки, игнорируя предупреждения Голубогубого.

В состоянии сильного наркотического опьянения Сын убивает нескольких своих гангстеров, головорезов, собак и четверых Фанатов, которые в это же время атакуют здание мафии. После убийства Алекс и Эша Сын прыгает с крыши особняка, под воздействием наркотиков считая, что идет по радужному мосту.

Playstyle[]

Mark starts with a pair of MP5s. Similar to The Son’s technique Bloodline, he is able to aim in separate directions. By holding down just the right mouse button he will fire the guns while holding down both the right mouse button and left shift will spread the guns horizontally.

He has a full magazine of ammo for each gun in reserve. After his ammunition is depleted, he mounts his firearms on his back and reverts to using other weapons normally.

Without his machine guns, he plays similarly to the other «fat» characters, Martin Brown and Jake. His executions without a weapon have a long build up but are single hit kill.

Mark’s playstyle features a «burnout» aspect with his abilities drastically limited after the opening volley of bullets runs out. This could parallel his lack of endurance due to an easy going life and largely pizza diet.

Depiction in Hotline Miami[]

In Hotline Miami, he is accompanied by two other internal voices, Don Juan and Rasmus.

Richard seems to be Jacket’s primary call to remembering his life, who he is, and that he needs to wake up. He also assures Jacket his post-Trauma actions are fruitless and that he’ll never see the full picture.

The first encounter with Richard sees him telling Jacket they «met» on April 3rd, which is in reference to April 3rd, 1986 and April 3rd, 1989, major events in Jacket’s life, in an effort to jar Jacket’s memory.

Once Jacket recalls everything between receiving his mask and rescuing Girlfriend, a second encounter with Richard takes advantage of this newly remembered information to further jog Jacket’s memory by asking him four questions:

  1. Do you like hurting other people?
  2. Who is leaving messages on your answering machine?
  3. Where are you right now?
  4. Why are we having this conversation?

These questions evoke Tension, where Jacket kills another masked killer, Full House, hinting that Jacket’s in a big house (Full House also has an easter egg declaring that everything is a dream), Clean Hit, which indicates the people leaving him messages are Janitors, and Neighbors, indicating Biker is the reason Jacket was shot. However, Jacket convinces himself that he succeeded in killing Biker to avoid being riddled with guilt (Don Juan: «Bearing too much weight inevitably leads to collapse of everything»).

A blood-soaked Jacket appears in a trashed animal room where Richard informs him the coma is coming to an end with three predictions:

  1. Someone you know is not who you think he is.
  2. Something will soon be taken from you.
  3. On July the 21st you will wake up in a bigger house.

Jacket is soon after informed by Beard that Biker is still alive, prompting Jacket to begin to remember Richter, who silences Beard and overtakes his position. Beard also seems to summon «dream static» in reference to the booting up of Hotline Miami‘s main menu, to hint that events aren’t real. Richter is always accompanied by a spray tag mark and he serves the zombified corpses of Russians (who he calls VIPs), indicating that Jacket now believes the Russians to be behind the calls and Richter to be a faithful, well-informed Russian hitman. As Jacket remembers June 8th, his phone message hangs up 14 times, a van attacks him on his way out of a job (hinting he still isn’t safe after clearing the level), and Richter seems to overtake the Molotov Guy’s facial sprite, prompting Jacket to take out his anger on it as dream static interferes.

Upon remembering Girlfriend’s death and being shot by Richter, Richard visits Jacket, accompanied by the dream static, to finally wake him up with a Biker-esque head explosion. He tells Jacket that what he does from now on won’t serve any purpose, hinting that Jacket understands that the connections and associations he’s made are flimsy and that he’s just trying to make himself feel good. Richard tells Jacket that he will never see the full picture of what is happening and adds that it is Jacket’s fault. This is a reference to Jacket’s failing to kill Biker, failing to aid Biker’s investigation and indirectly causing the death of Girlfriend.

Richard never appears again, but dream static appears one last time as Jacket gets dressed after Trauma, hinting that he rested a bit before Assault (which possibly dates it as July 22nd).

Личность Джекета

Теперь же перейдём к самому сюжету и его главному герою, непосредственному в первой части и являющимся тесно связанным с сюжетами второй части. Вообще у него нет имени, как и у многих персонажей игры, но в сообществе он известен под именем “Джекет” из-за его студенческой кофты, в которой он и ходит почти всю игру.

По лору игр, Джекет – ветеран советско-американской войны, был частью специального подразделения, которое выполняло особо важные задания на территории врага. Его командир, известный как “Борода” стал для Джекета лучшим другом, во многом потому что именно Борода спас будущего мстителя в маске от смерти, и даже на гражданке Джекет и Борода остались хорошими товарищами.

“Коронная фраза” Бороды, которая отпечаталась в памяти Джекета.

Всё это можно узнать из одного из сюжетов второй части, а вот в первой части мы смотрим на мир уже глазами самого Джекета, и вот тут начинается самое интересное. Его архетип типичен – бравый вояка, ушедший в отставку и оставшийся на обочине жизни, вот только есть у него одного существенное отличие – он сумасшедший в самом буквальном смысле этого слова. Война и ранение оставило на психике бедняги неизгладимый след, а сам смысл его существования он видел отныне лишь в войне. А как мы знаем, воевал Джекет с русскими.

Именно такой человек и нужен был “Пятидесяти Благословениям”

Trivia[]

  • Martin Brown is the only one in the entire game who has not killed anybody, since logically speaking, all the “kills“ performed by Martin were just filmed and scripted.
  • His unused sprites that were apparent in the trailer «Wear Something Fancy» can be found in the files of Hotline Miami.
  • His insistence that the violence isn’t real parallels how players might distance themselves from their own role and action in the games. «Actor» and «player» notably were synonymous terms at one point.
  • Martin’s tutorial and the tutorial pig mask in the first game likely represent the new-coming player as being a «pig.»
  • His character of the Pig Butcher may be inspired by the boss character Piggsy from Manhunt, as both are overweight, homicidally insane men wearing pig masks.
  • Martin’s death by prop gun may possibly be a reference to the death of Brandon Lee, the son of the legendary Bruce Lee, as he too was killed by a prop gun loaded with a defective blank during filming of «The Crow».
  • Level-wise, the death of Martin is the very first death of a playable character shown in Hotline Miami 2

    Chronologically, the first death of a playable character would be Beard.

    .

  • Martin Brown’s death is heavily debated about, due to conflicting evidence and theories, although it is most likely he was method acting. One of the main forms of evidence involves is that the film is mentioned in a newspaper, that it was released around December 2nd, and that Martin Brown appears in a possibly live interview on the 28th of December.
    • Method Acting involves the actor «stepping into their shoes» to achieve better characterizations of the fictional character, this can possibly explain why Martin Brown has the script, doesn’t get up after he is shot (if one doesn’t believe the 9mm was loaded with live ammunition)
    • The table sequence shows Martin shot after he’s done talking rather than as a skeleton like the other guests who were caught in the nuke’s blast. This would suggest that Martin did actually die at the end of Final Cut.

Trivia[]

  • Richter is (at first optionally, later canonically) the second victim that Jacket has spared so far in the first game, the first being The Girl

    He shares with Jacket and Biker the trait of being a 50 Blessings operator who survives the events of both Hotline Miami games through to the end of the series. Biker, however, is never actually shown to die and apparently fled to the desert, which — barring military bases — is an unlikely target in a nuclear war.

    .

  • His name may be a reference to the secondary antagonist from the 1990 science fiction movie Total Recall, as Jacket has to remember who he really is and is secretly affiliated with Richter, similar to the relationship between Quaid and Richter in the film. In the movie, the transition to Mars is Richter shooting a rat with a submachine gun, and Quaid kills Richter’s girlfriend with a submachine gun later in the film.
  • Richter’s first level, First Blood, is the first 50 Blessings operation depicted in the series chronologically (April 2nd, 1989). It may in fact be their first targeted hit in 1989 Miami, making Richter the «original» masked maniac.
  • Richter is the only member of 50 Blessings to have their first and last name revealed.
  • Richter’s three unused ShotgunDead sprites show him as apparently having a full head of long red hair.
  • Richter has an unavailable animation of him turning the pump action shotgun like Manny Pardo.
  • Ironically, people who are figuratively referred to as ‘rats’ tend to be shady, disloyal, treacherous and selfish, which is contrary to Richter’s own personality, as he selflessly risks his life to protect his mother, and even apologizes to Richard (mistaking him for Jacket), for murdering The Girl. The rat mask probably more accurately parallels how Richter sees himself.
  • It’s a common saying that a rat will do anything to survive. This is likely where Richter’s choice of mask comes from.
  • Killing someone in the bathroom with a silenced Uzi is likely a reference to the death of John Travolta’s character in Pulp Fiction, Vincent. In the movie, Vincent is shot in an apartment bathroom by Butch (Bruce Willis) who uses a silenced MAC-10, a similar weapon to the Uzi.
  • Jacket knows what Richter looks like before ever seeing his face, as Jacket only first saw Richter’s face after confronting him in jail. The outro to Hot & Heavy has Richter recognize Jacket. It’s possible the two met before.
  • As a result of fan in-jokes, some fan art depicts Richter as wearing blue mittens (supposedly sewn by his mother) as opposed to the blue leather tactical gloves he canonically wears.
  • Richter, Manny Pardo and The Son are the only three characters in the game (excluding H.M. Hammarin

    Richter can fight the following factions: Mobsters, Security Guards and Prisoners.

    , who is exclusive to the level editor) that encounter more enemy factions than any other character in the game.

  • Richter has the third highest body count out of the playable characters in the series, behind The Son and Jacket.
  • Richter actually has two stun animations in Assault in Hotline Miami. If Jacket hits him the face with his fists or with a melee weapon then Richter will lie on the floor with a bloodied face and with a few teeth missing. If Jacket actually shoots him then he will sit on the floor holding the bullet wound in his arm while his face is unharmed.
  • Richter’s car, scorched as a warning for disobeying the 50 Blessings Organization.
  • Richter’ sprites found in the level editor.

1/6

Intro[]

At some undated point, Jacket drowsily overhears a conversation between a Doctor and a Policeman:

Police: Hey, doc! When’s this bastard going to wake up?Doctor: I don’t know… He’s been in a coma for weeks now.Police: But he is going to wake up… right? This guy is a prime suspect in a major case!Doctor: Look, my guess is as good as yours! Though I can say it might be a while. *sigh* He’s still not fully healed from the surgery…Police: Is there nothing you can do? We need this guy! You people weren’t able to save his girlfriend… I mean, we’ve got the perp who shot ’em in the locker. But that asshole ain’t saying shit!Doctor: And what makes you think this guy will..?

Trivia[]

  • With the possible exceptions of Tony and Biker, The Son is the most visibly muscular player character in the series, his sleeves cut extra short to show off large biceps. However, The Son’s gameplay is considerably more versatile and varied than Tony’s and Biker’s, even having the agility required to Roll Dodge.
  • The Bodyguard technique is a pair of broken glasses believed to be owned by his father’s former bodyguard. The Katana that The Son starts with is also believed to be hers.
  • The Dirty Hands technique is a pair of spiked brass knuckles that resemble paws. This is a reference to his father’s panthers, who could kill Jacket with only one swipe from their paws.
  • He is the one of the only two playable characters in Hotline Miami who is the leader of an organization (in his case, the Russian Mafia). The other one being Tony.
  • The Bloodline technique is a necklace made from a high caliber bullet. It is engraved with the date that his father and grandfather were murdered by Jacket. The ability itself is also a reference to the boss fight against his father, who also dual-wielded a pair of MP5s during his and Jacket’s first & final confrontation.
  • Each of The Son’s abilities are shared with the Fans with the exception of Alex & Ash.
  • He, Aubrey, Tony, and Biker are the only characters with scars in the Hotline Miami series.
  • He is the only player character in the Hotline Miami duology to be related to a boss character.
  • The Son’s car appears to be a black and gold 1977 Pontiac Firebird Trans Am, which has the same paintjob and appearance as the Pontiac Firebird Trans Am used in the road film «Smokey and the Bandit».

A bug where the Son has an extra upper torso whilst aiming his MP5s vertically.

  • There was a bug where if you aimed vertically whilst using the Bloodline technique, The Son would have appeared to have two upper torsos. However, this bug has since been fixed in a patch.
  • When wielding the fireaxe in Apocalypse, the sleeves of his suit are fully extended, and he is missing his red fingerless gloves.
  • His face is a reskin of The Father from the previous game, showing that he bares a strong resemblance to his deceased father.
  • He single-handedly kills all of the The Fans barring Tony (who he’s implied to have glanced with shotgun pellets or otherwise scared off) during his drug-fueled rampage. Tony is later executed by Manny Pardo.
  • If you quickly re-press the RMB while aiming vertically, a bug will happen where Son’s MP5s will disappear.

    Son at the start of Take Over with his MP5s non-existant.

  • The Son, Manny Pardo and Richter are the only three characters in the game (excluding H.M. Hammarin

    The Son can fight the following factions: Colombians, Security Guards and Hallucinatory Demons (ironically, hallucinated forms of his own men as a result of overdosing on his own product).

    , who is exclusive to the level editor) that encounter more enemy factions than any other character in the game, the three of them being able to fight three enemy factions.

  • The Son has the second highest body count out of the playable characters in the series, just behind Jacket and in front of Richter.
  • The Son’s top-right eyelid appears to be nonexistent or shows signs of lack of feeling, possibly due to his scar, shown when he blinks the bottom eyelid moves but the top doesn’t appear to.

Trivia[]

Biker hacking PhoneHom

  • Similar to The Father and The Son, Biker is based on an enemy from Streets of Rage 2 (the bikers).
  • Assets related to Biker and his apartment are labelled as «MC» and «pimp» in the game files.
  • Biker was partly inspired by The Scorpion from Saturday Night Slam Masters, who in turn is based on the real Mexican luchador Tinieblas.
  • Biker’s masked look was inspired partly by the comic book character Scarlet Spider, and his unmasked face is inspired by Double Dragon.
  • Biker is the only player character in the series who is never given an explicit death. He returns to Miami in early November, 1991, but it’s doubtful he stuck around for another month and a half. Barring military bases, «the desert» isn’t a likely target in a nuclear war.
  • Biker’s right eye is always hidden by his hair, a trait shared by fellow Hotline Miami boss The Bodyguard, who also uses throwing knives.
  • Biker’s wears a green bandanna similar to the dark green bandanna Barnes is shown wearing.
  • With only two weapons available, Biker’s sprite sheet is by far the smallest of any Hotline Miami player character (ironically even weapon-less Tony has more sprites than him), making him the simplest to reskin in mods.
  • Cyan is possibly his natural hair color, as the beard he grew in the desert is also blue.
  • In the Level Editor, Jacket and Biker’s jeans are both torn at the knees. Biker is also given a white undershirt with the sleeves torn off. Biker’s Level Editor death sprites and unmasked walking and phone answering animations lack the beard he sports in the Broken Bar.
  • In official artwork for the game, Biker is shown reading a pornographic magazine with a topless woman and the title «Boobs» rather than taking part in a fight between the mobsters and Jacket.
  • Biker seems to be an expert hacker, as he successfully hacked PhoneHom and (most likely) the Janitors’ computer.
  • Biker’s attire is pink and light blue, colors reused for the cocaine operation level Crackdown, as well as Girlfriend’s bed blankets, and Girlfriend’s couch pillows.
  • Biker shows up in The Bar of Broken Heroes. To meet Biker you need to use the phone in Evan’s apartment in intro of Subway. He also appears in First Trial, he can be seen outside (without his helmet) when Evan heads to the taxi.
  • At one point in the development of the Level Editor, Biker’s young facial sprite had green eyes.
  • Biker’s cleaver knife is available as a melee weapon in PAYDAY 2 as part of the Hotline Miami DLC, while his helmet is included as a mask if you buy Hotline Miami 2: Wrong Numberin Digital Edition.
  • Biker’s throwing knives, meat cleaver, vehicle, and technical prowess may hint at an interest in or a past involving Asia.
  • In Push It, during the Van Scene, the right side of Biker’s ruined face can be seen for the first and only time. Biker’s right eye is brown, not blue like his left. It’s possible that Biker has Heterochromia iridum, a condition in which is when the irises of a human are multi-colored.
  • Biker is sort of a merciful player, seeing as how he spared Aubrey, Technician and the Janitors.

Playstyle[]

Unlike other characters, Beard is unable to pick up new weapons at all, armed with whatever weapon was chosen at the beginning of his levels in tandem with a knife. This, depending on the weapon chosen, makes him a very versatile character to play as since he can use his firearm to gun down foes from afar and also be able to slash enemies up close as well. He also has the unique trait of being able to replenish his current weapon’s ammunition at an ammo crate should he run out of ammunition and with that, reload his current weapon if it’s empty as well. Beard is able to equip up to five different weapons at the start of each level: M16, Shotgun, Heavy Machine Gun, Sniper Rifle and Flamethrower, in which the latter three are unlockable and powerful weapons that are entirely exclusive to Beard’s levels.

Hotline Miami (Русская версия)

Hotline Miami — инди-экшен с видом сверху, к которому прилагаются стелс-элементы, крутые перестрелки, драки и чрезвычайная жестокость. Действия игры разворачиваются в альтернативном Маями 1989 года. Главным героем выступает загадочный убийца по прозвищу Jacket, который получает таинственные сообщения на свой автоответчик, толкающие его к совершению жестоких актов насилия. В Hotline Miami представлено более 20 миссий, 35 видов различного оружия, а также около 25 масок, позволяющих скрыть личность героя и влияющих на его характеристики.Hotline Miami — это адреналиновый боевик, полный первобытной жестокости, смертельно опасных перестрелок и крышесносящих драк. Место действия — альтернативный город Майами 1989 года, где вам предстоит вжиться в шкуру загадочного антигероя. Он встал на тропу кровавой мести прогнившему преступному миру, потому что так приказал голос на его автоответчике. Вскоре вам и вашему герою предстоит узнать всю правду о том, что здесь творится и почему вы испытываете такую сильную жажду к жестоким убийствам.Положитесь на свое изящество в, казалось бы, безвыходных ситуациях, когда безжалостные противники превосходят вас числом. Этот мир не терпит промедлений, здесь каждый выстрел смертелен, поэтому действовать нужно быстро и решительно, если вы хотите выжить и раскрыть тайну зловещих сил, которые стоят за этой резней. Неповторимый внешний вид Hotline Miami, будоражащее звуковое сопровождение и цепь сюрреалистичных событий бросят вызов вашей собственной кровожадности, возведя её в абсолют, который вы никогда не забудете.Ключевые особенности игрыHotline Miami (Русская версия):- Головокружительные перестрелки в залитых неоном и кровью коридорах Майами под безумный саундтрек- Сюрреалистичный сюжет, с которым вы познакомитесь на более чем 20 уровнях — Сумасшедшие поединки против ужасающих боссов подпольного Майами- Овладейте 35 видами оружия. Всё, от дробовиков и штурмовых винтовок до катаны и сточных труб, в вашем распоряжении- Больше 1000 разных изображений для потрясающих окружений, оружия, предметов и анимаций смерти врагов сделают каждое убийство незабываемым- Наденьте одну из 25 масок, чтобы скрыть свою личность, настроить игровой процесс по своему вкусу или устроить себе суровое испытание- Затягивающие звуки от Sun Araw, Coconuts, M.O.O.N., Джаспера Бирна, El Huervo, Perturbator, Scattle, Элиотта Берлина и Эйрика Сурке- Суровые достижения, которые проверят, на что вы способны, и доски почета, где вы сможете доказать, что чего-то стоитеМинимальные системные требования игрыHotline Miami (Русская версия):- ОС: Microsoft Windows XP / Vista / 7- Процессор: с тактовой частотой 1.2 ГГц- Оперативная память: 512 МБ- Видеокарта: с 32 МБ видеопамяти, совместимая с DirectX 8- DirectX: 9.0c- Жесткий диск: 250 МБ свободного места- Дополнительно: контроллер Microsoft Xbox 360 или контроллер, совместимый с Direct Input

Жанр: ЭкшнЯзык интерфейса: Русский / Multi 7Полная версия (поставь и играй) (v.2.2.0.8)Размер: 182 МбСкачать:

Жанр: Экшн / Шутеры

+34

Альтернативная история

Интересно, как много вопросов вы задали, пока читали пункты выше? Если вы хорошо знаете глобальный сюжет этой дилогии, и вы всё поняли, то поздравляю, а для остальных сейчас всё разложим по полочкам.

Сюжет Hotline Miami представляет собой, по сути своей, альтернативную историю нашего мира, на манер Wolfenstein. Как правило, такие сюжеты призваны показать некий социальный комментарий, мол, что было бы, если бы люди оказались чуточку хуже или лучше, чем в реальности. HM предлагает комментарий на тему русско-американского конфликта и холодной войны.

Все персонажи Hotline Miami за одним столом. Справа от всех сидит тот, кто предположительно во всём виноват. О нём мы уже скоро поговорим.

Так, в городе появляются Фанаты, также бывшие бойцы армии США в войне, которые видят в Джекете героя и стараются подражать ему, и по иронии судьбы были убиты Сыном босса русской мафии, который под кайфом убивает их всех. Писатель Эван пишет книгу про похождения мстителя в маске, и он готов на всё чтобы достать больше материала для своей рукописи… даже на убийство. А Мартин Браун играет главную роль в фильме «Полуночное животное», и умирает прямо на сьёмках от несчастного случая – его застрелили из реального оружия, которая странным образом попало на сьёмки.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Adblock
detector